جمعه, 10 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 400
  • کد خبر : ۴۰۱۱
شهردار زاهدان عنوان كرد شمول عملكرد حوزه برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تمامی حوزه ها را در بر می گیرد

طی نشستی که با حضور شهردار زاهدان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و تنی چند از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد بر لزوم تهیه، تدوین و اجرای برنامه ها و ارائه راهکارهای لازم برای تمامی حوزه ها تاکید شد.

در این نشست شهردار زاهدان گفت: عملکرد معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی تمامی مجموعه شهرداری زاهدان را در بر می گیرد و به همین دلیل بایستی با برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمامی ظرفیتها در جهت تحقق اهداف به بهترین نحو عمل شود.

مهندس پربار افزود: علی رغم اقدامات بسیار خوبی که در زمینه ی برنامه ریزی در این حوزه صورت گرفته است، اما در حال حاضر برنامه ریزی ها و ارائه طریق به صورت کامل اجرا نمی شود که در این راستا با توجه به حضور نیروهای انسانی لایق و شایسته در بدنه شهرداری می توان این حوزه را متحول کرد. استفاده از بخش خصوصی به عنوان یکی از مهمترین ظرفیتها می تواند بسیار مفید و موثر واقع گردد ضمن اینکه تبادل نظر با سایر شهرداریهای موفق و استفاده از تجربیات آنها نیز بایستی با جدیت مد نظر قرا داشته باشد.

وی با مهم ارزیابی کردن جایگاه برنامه ریزی در تمامی مجموعه ها گفت: مقوله برنامه ریزی و اهمیت آن به اندازه ای است که حتی در حوزه ریاست جمهوری نیز برای این امر دو معاونت در نظر گرفته شده است لذا می طلبد که با مشارکت دادن تمامی حوزه ها در راستای تهیه و تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به بهترین نحو ممکن اقدام شود.

وی در ادامه از حوزه برنامه ریزی به عنوان محور تمامی حوزه ها یاد کرد و گفت: اگرچه مقوله برنامه ریزی و توسعه سرمایه نیروی انسانی به عنوان یک حوزه نوپا کار خود را در شهرداری زاهدان آغاز کرده اما شمول عملکرد و اهمیت آن به اندازه ای است که تمام بخشها و ادارات را در بر می گیرد و در واقع می توان گفت اگر  این حوزه دچار وقفه و کاستی شود اثرات منفی آن در تمامی بخشها نیز نمود پیدا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه اصلاح فرآیندها و بازنگری آنها کاری بسیار سخت و وقت گیری است لذا مسئولان و مدیران ذیربط باید در این راستا به موضوع کنترل و نظارت که به عنوان اساسی ترین مقوله در حوزه برنامه ریزی مطرح می باشد به صورت جدی توجه کنند.

شهردار زاهدان در پایان تصریح کرد: مبحث آموزش و افزایش سطح آگاهی نیروهای شاغل در تمامی حوزه های شهرداری و همچنین ارزیابی آنها از جمله وظایف حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی می باشد که بایستی به صورت مداوم مورد توجه قرار داشته باشد.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0