پنج‌شنبه, 9 فروردين 1403
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۲/۲۸ 
  • تعداد بازدید : 99
  • کد خبر : ۴۹۴۹
نشست هم اندیشی ساماندهی پنج شنبه بازار

*نشست هم اندیشی ساماندهی پنج شنبه بازار برگزار شد*

در ابن نشست که با حضور حسین ریگی سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی و مهرزاد نورا رئیس سازمان مدیریت آرامستان ها تشکیل گردید موانع و راهکارهای ساماندهی پنجشنبه بازار مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست مهرزاد نورا گفت: حجم بالای تردد شهروندان در روزهای پنجشنبه و جمعه در محدوده آرامستان به عنوان یکی از قابلیت های خاص در زمینه اشتغالزایی مطرح می باشد که باید به آن توجه کرد.
وی با اشاره به برخی از مسائل مرتبط با مراجعه شهروندان به آرامستان به ویژه در روزهای پایانی هفته گفت: چندین سال است که در روزهای پنجشنبه دستفروشان و تعداد زیادی از خودروها با حضور و تجمع در محور خروجی آرامستان نسبت به عرضه و فروش مایحتاج شهروندان اقدام می نمایند و از این رهگذر مشکلاتی برای سایر مراجعه کنندگان ایجاد می کنند.
وی افزود: سازمان آرامستان ها به منظور ساماندهی این اقدام مکرراً با نظارت و تعیین محل مناسب سعی درنظم بخشی اینگونه فعالیتها دارد.
وی گفت: با توجه به اینکه  استقرار بی رویه و ناهماهنگ خودروها علاوه بر مسائل بهداشتی به لحاظ ترافیکی نیز  سبب آسیب جدی به سیما و منظر شهری نیز می شود؛ می طلبد تا با ارائه راهکارهای مناسب موضوع ساماندهی آنها در اسرع وقت عملیاتی شود.
 در ادامه حسین ریگی رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی نیز گفت: در خصوص مسائل مورد بحث ما آمادگی کامل را داریم تا در این خصوص در کنار شما از تمام ظرفیتها استفاده کنیم.
وی گفت: لازم است تا جهت رفع مسائل مطروحه طی نشستهای تخصصی تمامی جوانب مورد بررسی قرار گیرد.

در پایان مقرر گردید نقشه غرفه های مد نظر جهت جانمایی و ساخت ۱۵غرفه جدید، در اختیار سازمان میادین قرار گیرد و این سازمان طراحی غرفه ها را در کمترین زمان انجام و انشاالله حداکثر تا شهریور ماه سال جاری اجرا و به بهره برداری برسد
 ______________________________________________
🔹  *اخبار و رویدادهای شهرداری زاهدان*
https://chat.whatsapp.com/Jah7IjLSJAb9jgiUbZW2qM
📱 *لینک اینستاگرام:*
https://www.instagram.com/tv/CcusWh8q7If/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

🔹 *مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری زاهدان*

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0